пʼятницю, 21 лютого 2014 р.

Замовлення годинника

Нарешті прийшов час коли я вирішив собі придбати наручний годинник, це моя давня мрія. А мрії звичайно потрібно втілювати в життя :). Так, в мене і до цього були годинники і я їх успішно носив, але все було якось не так і не те. Отже прийшов час, пора діяти…

Звісно пошук і замовлення робив через Інтернет магазин. В першу чергу вирішив почитати про наявні бренди і що вони собою представляють, після такого дослідження в моєму списку опинились Bulova - американський бренд, Pierre Lannier (Пьер Ланьер) - французький бренд, Roamer - швейцарський, Michel Renee (Мишель Рени) - французький, ROYAL LONDON (Ро́йал Лондон) - Великобританія. Не можу пояснити принцип чому саме вони, але якось отак :).
 
Далі вибрав характеристики для свого майбутнього годинника, яким би я його хотів бачити, ось що вийшло:
  • годинниковий механізм швейцарський;
  • кварцові;
  • сапфірове скло;
  • шкіряний ремінець;
  • мінімальна водонепроникність;
  • ціновий діапазон 1000 - 2000 грн.
По таким характеристикам, брендам і ціновому діапазону було зроблено відбір в Інтернет магазині. Далі пішов звичайний перегляд фото і пошук годинника який би милував око. І о чудо через хвилин 15 такого перегляду я побачив те що і хотів, годинник який запав в душу, а все інше перед ним потьмяніло. Це годинник Michel Renee 250G311S. Так, звичайно хтось скаже «фу», хтось скаже круто… А я скажу, що мені подобається і все інше байдуже.

Годинник Michel-Renee-250G311S
 Характеристики по данним Інтернет-магазину:

Тип механізму - кварцовий;
Механізм - швейцарський Ronda;
Ремінець - шкіра, чорний;
Матеріал корпусу - сталь;
Обробка корпусу - позолота (PVD-покриття);
Скло - сапфірове;
Водозахист - 30;
Діаметр корпусу - 40 мм;
Підсвічування - люмінісцентні стрілки;
Хронограф - да;
Часові пояси - 1;
Календар - дата;

Країна виробництва - Франція (виробник), Китай (збірка);
Гарантія - 24 місяці;


Вартість - 1513 грн. Доставка (Нова пошта) - 40 грн. (озвучили під час замовлення)
Загальна вартість вийшла - 1553 грн.

Мене все влаштувало, тому годинник було замовлено. На пошук і обдумування пішло десь біля одної неділі часу. Чекаю... Як тільки прийде посилочка одразу поділюся своїми враженнями.

2 коментарі: