четвер, 6 лютого 2014 р.

Вій 3D. Мої враження...

Про новий фільм Вій я чув багато років назад, десь в Інтернеті проскакували пости на цю тему. На той момент переглянути цю стрічку було велике бажання тим більше це було підсилене переглядом фільму відзнятого ще в 1967 році.

Що ж можна таке вже зняти при наявності сучасних технологій? От пройшло пару років і вау Вій виходить на екрани, нарешті! Та ще й у 3D форматі. Абалдеть подувам я і побіг купувати квитки на найближчий сеанс.

В кінотеатр трохи запізнився тому рекламу і перші пару хвилин було пропущено, але думаю це не суттєво, саме цікаве ще ж попереду.
Чесно кажучи очікування від фільму було набагато більше. Думав що я буду жаліти що не одів памперс і не хильнув стаканчик валер’янки, і ще три дні після перегляду буду не спати ночами від вражень. Нажаль реальність від перегляду виявилась не зовсім очікуваною…

По перше фільм відзнятий не зовсім по повісті Гоголя, так головна ідея присутня, але десь на задньому фоні. По друге фільм не дав тих відчуттів на які розраховував, все було переглянуто на одному диханні без особливих емоцій. Щось трошки сюжет то зав’яжеться то розв’яжеться і іноді важко вловити що до чого. Відчуття жаху не було взагалі, все було якось комічно і по дитячому наївно. Не було відчуття містики і загадковості. Можливо все так і задумувалось… Фінальна розв’язка фільму навіть розчарувала. Склалося враження що головна ідея фільму це шкідливість алкоголізму і його наслідки. Що ніяких відьом і демонів не існує, це все глюки від через мірного споживання оковитої "чистой як слеза". Ще потішила карта на якій була зображена Європа і нашкрябаний Хомою план втечі з маленького хутора прямо в Європу. Це потрібно бачити )))

В цілому Вій 3D дійсно сподобався. Проста казочка від перегляду якої отримуєш задоволення. Чудові на мій погляд 3D ефекти і акторський склад.

Якщо хтось ще не бачив і вагається чи піти я рекомендую, сходити варто.
 
Ось парочка трейлерів:

 

Немає коментарів:

Дописати коментар