четвер, 13 березня 2014 р.

Nissan Juke, тест-драйв


Чотири дні назад в facebook натрапив на акцію «Nissan Juke - 1000 кольорових рішень», вподобав сторінку, зайшов на сайт, розкрасив свій Juke (по умовам акції) і зареєструвався на тест-драйв.  Два дні тому мені зателефонував менеджер автосалону і запропонував узгодити дату та час на який мені буде зручно прийти на тест-драйв. Відверто кажучи я був здивований що таке станеться. І ось сьогодні я став «мега крутим тест-драйвером». Повноцінного огляду автомобіля Nissan Juke не буде, та і кваліфікації в мене недостатньо, а от враженнями від автомобіля і процесом тест-драйву поділюся.
Як і домовлялися прийшов в автосалон о 10-й ранку, зустріли привітно. Попросили водійське посвідчення для ксерокопії і дали заповнити анкету і папірець з правилами проведення тест-драйву. Все це я заповнив і підписав. І ще вручили символічний подарунок, брелок у вигляді жабки, червоного кольору (нижче див. фото) який при певних маніпуляціях ще й квакає ))). Ну що ж, поїхали…
Машинка для тест-драйву досталась комплектації SE з двигуном 1.6 (117 л.с.), коробка автомат (варіатор), ну і комплект майже всіх сучасних зручностей і технологічних новинок. Описувати все нема сенсу, можна переглянути на сайті дилерів Nissan комплектація Juke SE.

Візуально в мене склалося враження що в Juke зі своїми габаритами я не влізу. Але це виявилось хибним враженням. Виглядає він маленьким і компактним, але в середині простору достатньо. Хоча все ж таки як на мене це автомобіль більше для тендітних жіночок.

Сівши в доволі таке зручне крісло, завів машинку. В салоні робота двигуна ледь відчутна і в процесі поїздки також було тихо, зроблю припущення що шумоізоляція надійна.

Нажаль для повного відчуття автомобіля в дорозі дуже маленький маршрут дається десь приблизно 2 кілометри. Малувато, але що ж поробиш… Рукоятку коробки перевів в режим «D» і поїхав. Педаль газу дуже чутлива і спочатку автомобіль підривало від моїх натисків, так і з гальмами тільки тут машину клювала носом. Пару метрів поїздки і звикаєш. Також швидко звикаєш і до всіх стандартних важелів керування (повороти, регулювання дзеркал, світло, склоочисники і т.д.) всі вони знаходяться на своєму місці, ніяких додаткових звикань. Звісно це не скажеш про стереосистему, систему навігації і систему керування двигуном. Тут є до чого звикати. Купа всіляких модних штук.

Візуально панель приладів виглядає дуже стильно і круто, мені все сподобалось. І взагалі зручно.

Повноцінні враження від керування автомобілем як я і писав важко отримати при такому короткому маршруті, але коротко… Підвіска трошки жорсткувата. Дороги тримає впевнено, жвавий як для двигуна 1.6. В салоні безшумно. Акустична система чудова. Огляд дороги чудовий.

По приїзді назад до автосалону, був момент коли потрібно було здати назад, так що приємно здивував на моніторі вигляд камер заднього виду і траєкторія повороту (ну майже траєкторія).

Багажне відділення достатньо щоб можна було зганяти на сімейний відпочинок на море чи запакувати лижі і помандрувати зимовими Карпатами. Машинка для подорожей і активного відпочинку. Це моє враження. Правда не можу сказати наскільки буде зручно в дальніх поїздках.

Ще одне здивування це наявність задніх дверей. Із-за нестандартно розміщеної ручки їх не було видно і я думав що заднім пасажирам потрібно заходити в автомобіль як в варіанті з запорожцем, через передні двері відкидаючи пасажирські сидіння. Дійсно був приємно здивований. Хоч наявність задніх дверей є але все одно посадка задніх пасажирів не зовсім зручна. Посадка не зручна, але місця заді вдосталь як для таких габаритів автомобіля.

В цілому Nissan Juke мені сподобався, є в ньому і стиль і агресія і комфорт. Рекомендувати чи не рекомендувати я не його не буду, некомпетентний в цих питаннях, кожен для себе зможе це вирішити сам. Ставити оцінки також. Просто ділюся враженнями і емоціями від першого свого тест-драйву, Nissan Juke.

Наступний автомобіль Honda CRV. Вже телефонували і домовився післязавтра. Так і скоро професійні тест-драйви почну проводити.

Декілька фотографій, правда незовсім хорошої якості:

Жабка-брелок (сувенір)
Жабка-брелок (сувенір)

Nissan Juke, вигляд спереді
 
Nissan Juke, салон
 
Nissan Juke, багажник
 
Nissan Juke, задні двері
 
Nissan Juke, вид збоку

Немає коментарів:

Дописати коментар