суботу, 22 березня 2014 р.

Враження від годинника Michel Renee

250G311S, Michel Renee
Пройшло майже чотири тижні з моменту покупки годинника. Вже чотири тижні я його успішно ношу і можу поділитись своїми враженнями.

Замовив годинник я 21-го лютого, ось тут описано процес пошуку і замовлення, як мені і обіцяли 25 лютого я отримав повідомлення що для мене є посилка на "Новій пошті". Пішов, забрав... Прискореним темпом повертався додому, дуже кортіло подивитись на такий довгоочікуваний годинник...

В першу чергу повернувшись додому я почав розпаковувати бандерольку, дістав звіти фірмову картонну коробочку, а звіти ще одну шкіряну (чи не зовсім) коробочку, а вже там годинник Michel Renee виблискував своєю позолотою. На перший погляд він мені здався якісь великуватий, навіть якось трошки розчарувався, але зовсім трошки і ненадовго. В комплекті з годинником іде упаковка, ганчірка для протирання, інструкція і гарантійний талон.
 
коробка, 250G311S, Michel Renee

коробка, 250G311S, Michel Renee
 
годинник, 250G311S, Michel Renee

Далі пішли потуги розібратися з хитромудрим ремінцем і защіпкою, звісно хитромудрим для непросвітленої людини. Навіть не знаю як називається цей механізм защібки, але з нею я розібрався швидко. А от процес з пошуку, як відрегулювати ремінець під розміри руки, був довгий і нудний, ніяк не міг розгадати хитромудрий "код", щоб зменшити його, а коли все ж таки розгадав, то був сильно розчарований простотою і своєю некмітливістю, все так просто, а я пів години з ним мучився. Можливо пізніше зроблю невеличкий відео огляд годинника де все розкажу і покажу, попробую себе ще в цьому жанрі.
 
защібка, 250G311S, Michel Renee

Всі секрети розгадані, інструкції прочитані, годинник одітий на руку. Пішов процес привикання, хоча що тут привикати, якщо все влаштовує і подобається. В користуванні, тут я маю на увазі виставлення часу, дати, використання хронометра, нічого важкого, все стандартно і потрібно до деяких моментів тільки звикнути. Наприклад, виставлення дати робив пару разів, вона постійно переводилась в 12 годин дня, а не в 12 ночі. Це непорозуміння виправив швидко. Також вірно виставити стрілки хронометра вийшло не з першого разу, потрібно було все ж таки декілька разів прочитати інструкцію, щоб зрозуміти алгоритм. Ну ось і всі складності.

Чотири тижні я користуюсь годинником і ніяких нарікань немає, мені в ньому все подобається, на руці практично не відчувається, хоча на перший погляд масивність защібки говорила про те що вона буде давити, але нічого подібного. Вибором годинника Michel Renee задоволений. Інтернет магазину rechi.ua дякую за консультацію і продаж того що замовляв, все прийшло так як обіцяли в повній комплектації в обіцяний час і за домовлену вартість і ще в комплекті з накопичувальною дисконтною карткою.

Ще фото:
 
коробка, 250G311S, Michel Renee

250G311S, Michel Renee

250G311S, Michel Renee

циферблат, 250G311S, Michel Renee

годинник на руці, 250G311S, Michel Renee
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар